Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Noemi
|
Zaslal: so prosinec 14, 2013 9:00 pm Předmět: Pomoc při psaní diplomové práce |
|
|
Dobrý den všem,
jsem studentka posledního ročníku speciální pedagogiky (logopedie-surdopedie) a chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění dotazníku k diplomové práci. Téma práce zní Přístupy veřejnosti ke komunikaci s dospělými balbutiky. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění vám zabere maximálně 10 minut. Naleznete jej na adrese: http://www.survio.com/survey/d/L6P0M4H5G5C4D4K2Y
Po obhajobě vám můžu na práci poskytnout odkaz.
Předem Vám všem velmi děkuji za pomoc a váš čas.
Přeji krásné a pohodové svátky,
s pozdravem Noemi |
|
Návrat nahoru |
|
|
zdendaobratle
|
Zaslal: ne prosinec 15, 2013 11:12 pm Předmět: Re: Pomoc při psaní diplomové práce |
|
|
Noemi napsal: | Dobrý den všem,
jsem studentka posledního ročníku speciální pedagogiky (logopedie-surdopedie) a chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění dotazníku k diplomové práci. Téma práce zní Přístupy veřejnosti ke komunikaci s dospělými balbutiky. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění vám zabere maximálně 10 minut. Naleznete jej na adrese: http://www.survio.com/survey/d/L6P0M4H5G5C4D4K2Y
Po obhajobě vám můžu na práci poskytnout odkaz.
Předem Vám všem velmi děkuji za pomoc a váš čas.
Přeji krásné a pohodové svátky,
s pozdravem Noemi |
Tak jsem vám to vyplnil. _________________ jsem balbutik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Noemi
|
Zaslal: po prosinec 16, 2013 9:09 am Předmět: |
|
|
Děkuji Vám _________________ Noemi Brummerová |
|
Návrat nahoru |
|
|
zdendaobratle
|
Zaslal: po leden 13, 2014 10:00 pm Předmět: |
|
|
Noemi napsal: | Děkuji Vám |
Ahoj jak to dopadlo vysledky průzkumu pomohlo to? _________________ jsem balbutik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Noemi
|
Zaslal: st leden 15, 2014 3:26 pm Předmět: |
|
|
Zdravím,