Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Milkin77
|
Zaslal: út červenec 30, 2013 8:03 pm Předmět: Začátek koktavosti v dospělosti |
|
|
Máte někdo tento problém? Začal jsem koktat asi ve 20ti letech. Začínalo to postupně. Nejdříve jsem tomu moc nevěnoval pozornost. Pak se to už ale začalo zhoršovat až jsem musel navštívit lékaře.
Teď beru antidepresiva už asi 13 let. Kapku to asi mírní, ale čím je řeč důležitější, tím je koktavost horší. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ico
|
Zaslal: st červenec 31, 2013 8:57 am Předmět: |
|
|
Ja som bral pol roka tiez, ale neviedlo to k nicomu. Podla mna to nie je spravna cesta |
|
Návrat nahoru |
|
|
emilko
|
Zaslal: út srpen 06, 2013 2:44 pm Předmět: |
|
|
naco antidepresiva? radsej si cvic rozpravanie a psychiku a nie cpat do seba lieky.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
missha
|
Zaslal: po říjen 07, 2013 6:04 pm Předmět: |
|
|
Vykasli sa na antidepresiva to ti nepomoze... vsetko je o psychike ked budes v pohode ty o to lepsie sa ti bude rozpravat...
Aj ked viem, je tazke byt ok ked si clovek nedokaze (teda dokaze len v hlave ma zafixovane, ze nie ) ani si len vypytat v obchode co chce...
Ja mam 22 r. a koktam odkedy si pamatam... cca od 3-4 rokov mozno aj skor neviem...
A asi pred 4 rokmi to bolo so mnou uz fakt velmi zle, nie ani tak ustny prejav ako psychika.... uz som sa tak bala rozpravania ze ak som nemusela nikde som nechodila aby som sa nemusela s nikym rozpravat...
Az som si jedneho dna povedala Miša sak sa spamataj !
A malymi krocikmi sa dodnes snazim prekonavat strach z rozpravania... Najlepsie je (aspon mne sa to osvedcilo) nevyhyvbat sa nicomu ani telefonatom, pri ktorych vies, ze ti bude trvat hoci 30 sekund kym sa len predstavis.... Aj ked stale pred telefonatom sa aspon 20 min. musim prechadzat, rozdychavat ten stres a tak , ale ten pocit potom ked si povies ano ZVLADOL SOM TO... je vaazne super...