Obsah fóra Balbutická komunita Balbutická komunita
fórum o všem možném a koktavosti nejvíc:-)
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Shánění práce
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Balbutická komunita -> Lidé
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nuny



Založen: 30.7.2013
Příspěvky: 61

PříspěvekZaslal: út červenec 30, 2013 1:14 pm    Předmět: Shánění práce Citovat

Ahojte všichni, přihlásila jsem se teprve dnes, protože mě už dlouho trápí jedna věc. Jsem ještě stále studentka, studuju sociální práci. Zatím jsem si vydělávala vždycky jen přes léto brigádami. A přiznám se, že to byly pouze brigády manuální, u kterých jsem sice s lidmi komunikovala, ale ne zas tak moc a rozhodně jsem nemusela komunikovat po telefonu, což je pro mě nejhorší věc na světě.
Postupem času mě ale napadá jedna věc. Jak to bude vypadat, až si budu shánět skutečnou práci? Když si představím, že přijdu na nějaké výběrové řízení, a budeme dva uchazeči- já s vadou řeči a někdo jiný bez vady, kdo má asi šanci tu práci získat? Stále častěji mě straší myšlenka, že kvůli tomu, že koktám a po telefonu ze sebe nevyrazím ani slovo, žádnou práci neseženu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TaRa



Založen: 6.9.2011
Příspěvky: 45

PříspěvekZaslal: st červenec 31, 2013 10:11 pm    Předmět: Citovat

mam rovnaky problem Sad tiez si neviem predstavit ako budem moct konkurovat ostatnym uchadzacom s takym handikepom, ale verim ze sa do vtedy z toho dostanem alebo sa to aspon zlepsi Smile